niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwestrowe paznokcie



Przygotowywując się do nocy sylwestrowej postanowiłam, że wstawię nowy post i nagram krótki film jak stworzyłam swoje brokatowe paznokcie. Przy okazji poświątecznych wyprzedarzy, szukałam brokatowego lakieru albo lakieru do paznokci z błyszczącymi drobinkami, pasującego do stroju, niestety nie znalazłam nic co by mi się spodobało dlatego stwierdziłam, że wypróbuję stary domowy sposób czyli użyję brokatu. :)

Do przygotowania potrzebne będą:
  • kolorowy brokat
  • jako bazę użyłam czarny lakier Miss Sporty nr. 080, 
  • dla połączenia całości i przedłużenia efektu użyłam zwykłego top coatu (lakieru bezbarwnego),

Wymaluj lakierem bazowym 1 warstwą wszystkie paznokcie.
Następnie wymaluj drugą warstwę lakieru i od razu, żeby lakier nie wysechł, wysyp brokat na płytkę paznokcia w taki sposób aby dokładnie się przykleił. 
Powtórz tą czynność z każdym paznokciem.
Poczekaj aż lakier wyschnie a brokat do niego przylegnie (można delikatnie docisnąć brokat do płytki paznokcia opuszkiem palca).
Na koniec pokryj całość bezbarwnym lakierem i gotowe! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz